Utflykt


Igår var jag faktiskt och köpte ett album så att jag kan börja med de där som kallas scrapbooking eller nåt. Det som är så "inne" nu tydligen. Det ska även jag börja med. Tycker att det verkar vara lite fräckt.

Sen för några dagar sen sökte jag ett "jobb" lite sådär  på skoj och jag typ fick det. Jag ska vara en "kund" och gå in i affärer för att se hur man som kund blir behandlad. Jag tyckte att det lät lite kul och de gillade min profil så nu går jag och väntar på att de ska höra av sig med ett uppdrag till mig. Det kommer att bli lite spännande tycker jag.

Idag så hade jag och min lilla underbara Pucko en liten utflykt till Evve. Han var jätte snäll i bilen, jag tror han tyckte om det. Först gick han runt och tittade lite, jag försökte få honom att ligga still i passagerar sätet men till sist satte han sig på min axel och satt kvar där. och sen la han sig ner. Hans syskon och han kände nog inte riktigt igen varandra för de började morra och fräsa på varandra, men sen i slutet så blev Pucko och Smirnoff lite kompisar iallafall.
Sen när vi skulle hem så var nog Pucko ganska utmattad för han låg stilla hela resan hem i passagerarsätet och var såååå duktig.

Tittar lite på den där tsunamifilmen på3an. Fy fan! Jag får rysningar hela tiden.
Ihelgen så är jag ledig, och det är så djävla skönt. Ska till Malmö på lördag men imorgon är det bara att slappa och bara göra vad jag vill. utan att behöva åka  till jobbet. Härligt!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0