scrapbooking

Det där med scrapbooking verkar vara skit kul. Jag har tittat runder lite nu och de finns massa. Digital scrapbooking också, hittade en väldigt bra sajt verkade det som, men allt var på engelska så jag fattade inte så mycket. Men detta är verkligen något som jag ska börja med. Ska ta med kameran i morgon och det kan bli min start. Malmöfestivalen. Har massa foton som jag skulle vilja framkalla också. Både digitala och mina gamla gamla rullar som ja fotot med en sån där, "omodern" kamera. =)
Sen ska jag ta massa fina foton på Pucko också så även han kan få en sida.


Jag har som ni kanske ser även fixat stilmallen till min blogg. Är kanske inte nöjd men ganska för att vara jag som inte fattar någonting med sånt. Men tydligen så hade lite fastnat sen ja läste det i skolan. Iallafall det som gör att man kan ändra färger. Sen var det bara att gå in på lunar faktiskt och ta fram färgkåden till den färgen man ville ha.
ganska enkelt faktiskt och den blev inte jätte ful, eller? Det är lite Moa över den men det är ju min så de ska det ju vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0