NU kom lyckobrus igen

Ångest.

Trodde att jag kunde skita i de, trodde att jag redan hade gjort det. Men det räckte med en liten liten påminnelse så kom ett stort moln av ångest till mig. Den enda tanke jag har i huvudet är VARFÖR?
Jag orkar inte.
Men det stör mig något så fruktansvärt mycket.
JÄVLIGT MYCKET faktiskt.
Efter allt som hänt så finns du inte längre i min närhet, men du finns fortfarande i hennes.
Efter allt hon gjorde mot dig.
Jag vet att det förmodligen bara är för mig att ringa men ja vill inte. Tycker ja borde ha lite mer respekt.
Har ja klarat att inte ringa nu så klarar ja hela livet  om de är det som ja tvingas göra.
Orkar inte ta skit.


Men nu fick ja lite lyckobrus i kroppen.
Lite nostalgi kom tillbaka, han var så mysig..
(igen kanske?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0