nervöst breakedown

Lite nervös, lite pirr i magen. Mina nerver håller på att få ett breakedown.
Men vad de inte de här jag ville? lite spänning och nu är det jävligt spännande helt plötsligt. Aldrig att man kan vara nöjd. Jag har inte ätit idag, jag är inte hungrig. Kanske borde äta lite iallafall, så att ja inte svimmar eller nåt.
HAHA, ja de hade varit nåt.
Men det blir nog bra, vi får väl se vad som händer.
Just nu har ja inte riktigt några förväntningar (lögn) jag har massa förväntningar, men mina förväntningar brukar inte hållas så ja håller den dörren öppen. Helt öppen.

Nu är det snart dax så ja ska gå och duscha och hämta upp tvätten.
Den värsta nervositeten kommer ändå komma när ja sätter mig i bilen.
Men va fan, de värsta som kan hända är att det inte händer något, så vad har ja att förlora?


Jag behöver lite blad ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0