Naive


"I'm not saying it was your fault,
although you could done more
oh your so naive yes so
how could this be done your such a smiling sweetheart
oh and your sweet and pretty face
it's such a lovely way
something so beautiful
that everytime i look inside
i know she knows I'm not fond of asking
true or false it maybe she still out to get me
i know she knows I'm not fond of asking
true or false it maybe she still out to get me e e e e
"
- Lily Allen, Naive



Idag har jag förutom att letat efter texter till mina favoritlåtar fått min nya mobil och den är döds tuff. Det är en Nokia 6120. Det var väldigt länge sen jag hade Nokia och de har verkligen utvecklats men lite känner jag igen och resten hoppas ja på att jag kommer att lära mig, snabbt!!!
Så jag har hållt på och lekt med den, tagit massa bilde på Pucko, inte testar att lägga in de på datan än, men det vore inte vara så svårt tycker jag. Ska kanske testa det nu...

Humm...det började bra genom att vara samma samma koppling som till min kamera, men sen vet jag inte riktigt vad som hände. Min data segade ihop typ. Skitsamma, får göra det en annan gång. Kanske när jag kommit hem från jobbet, som jag ska till nu snart.



.."oh your so naive yes so"..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0